8.10.17

SİNDİRİM SİSTEMİNİZDE PROBLEM YAŞIYORSANIZ..

Yoğurt

Yoğurt, sindirimi karbonhidrattan daha uzun süren ve bu sayede daha uzun süre tok tutan protein açısından zengindir. Aynı zamanda probiyotik içerir. Probiyotikler, sindirimi güçlendirerek şişkinliği azaltır ve kabızlığı önler.


Protein

Süt ve süt ürünleri, kırmızı et, balık, tavuk, baklagiller yüksek miktarda protein içerir. Bunlar karbonhidratlardan daha uzun sürede sindirildiğinden, daha uzun süre tok kalmaya yardım eder. Dolayısıyla ihtiyacınız olmayan, sadece şişkinlik yapacak olan yiyecekleri tüketmenizin önüne geçer. Sofranızda her gün bir avuç kadar protein içeren yemek olmasına dikkat etmelisiniz.


Salatalık

Salatanızı hazırlarken içine salatalık eklemeyi ihmal etmeyin. Kıtır kıtır tüketebileceğiniz bu besin, yeme isteğinizi bastırır ve göbeğinizin düzleşmesine yardım eder. Yüksek oranda su içermesiyle de doğal bir idrar söktürücü özelliktedir. İçerdiği yüksek miktardaki lif, sindirime yardımcı olur ve daha uzun süre tok kalmanızı sağlar.






EmoticonEmoticon

İdeal Kilonuzu hesaplayın

Boyunuz : Cm
Kilonuz : Kg
Yaşınız :
Cinsiyetiniz :
Örgü :
İdeal Kilonuz : Kg
Fark : Kg