3.3.15

Stres için ve sakinleşmek magnezyum tüketin







Sinirleri ve kasları gevşeten magnezyum, kemik zayıflığı, sürekli yaşanan baş ağrıları, kan şekeri dengesizliği, yüksek kan basıncı, kas zayıflığı/spazmları ve çarpıntı için önerilen mineraller arasında yer almaktadır.

Noradrenalin ve adrenalin gibi stres hormonlarının üretimi için gerekli olan magnezyum, aynı zamanda hassas ve sinirli bünyelere karşı bu hormonların üretimini de hızlandırıyor.
Magnezyum daha çok kepek ürünlerinde, sebze ve meyvelerde, süt ürünlerinde, patateste, makarnada, muzda, fındıkta, bademde, çekirdekte, pancarda ve kepek ekmeğinde bol miktarda bulunuyor. Bu besinleri tüketmek, strese karşı sağlıklı şekilde savaşmanın anahtarı.


Ispanak, Pazı, Pisi balığı, Kara lahana, Şalgam Yeşil fasulye, Hardal bitkisi yaprakları, Soya fasulyesi, Siyah fasulye, Kılçıksız buğday, Karabuğday, Barbunya, Esmer pirinç, Ton balığı, Yulaf Karides, Bezelye, Ahududu, Pırasa, Kale Brüksel lahanası, Domates, Kuşkonmaz, Brokoli, Mantar, Çilek, Kimyon, Karpuz,Rezene, Karanfil, Acı biber, Dereotu, Patlıcan, Muz, Mercimek


EmoticonEmoticon

İdeal Kilonuzu hesaplayın

Boyunuz : Cm
Kilonuz : Kg
Yaşınız :
Cinsiyetiniz :
Örgü :
İdeal Kilonuz : Kg
Fark : Kg